Mezoterapi - RotaryClinic

Mezoterapi

Fransa’da Michel Pistor tarafından 1952 yılında geliştirilen bu tedavi yöntemi ilk etapta ağrıların dindirilmesi için kullanılmaktaydı. Daha sonra Amerika Birleşik Devletleri’nde ve dünyanın pek çok ülkesinde aktif olarak kullanılan bir tedavi yöntemi haline geldi.

İnsan vücudunda yaşlanmaya ve çevresel faktörlere bağlı olarak zaman içerisinde çeşitli kusurlar meydana gelmektedir. Bu kusurlardan biri de cilt problemleri ve saçlı dokunun beslenememesidir. Canlı bir yapıya sahip olan saç dokusu çeşitli nedenlerden dolayı bazı ekstra vitamin ve minerallere ihtiyaç duyabilir. Bunun sonucunda ise saçlı deride kuruluk, saçlarda dökülme, cansız görüntü, kırılma ve kopmalar görülür. Saçın ihtiyacı olan vitamin ve minerallerin hazırlanıp, saçlı deriye enjeksiyonu işlemine ise Mezoterapi adı verilmektedir.

Mezoterapi Ne İşe Yarar?

• Saç dökülmesini engellemek ve saçın daha hızlı uzamasını sağlamak
  • Cildin direkt olarak nemlenmesini sağlamak
  • Cildin sıkılaştırılması ve dolaşımının artmasını sağlamak, için mezoterapi tercih edilmektedir.

Mezoterapi Nasıl Yapılır?

Saç için yapılacak mezoterapide, önce kişinin hangi vitamin/minerale ihtiyacı olduğu belirlenir ve ona yönelik ilaç karışımı hazırlanır. Hazırlanan bu karışım micro iğneler ile saçlı bölgede ihtiyaç olan alanlara enjeksiyon yöntemi ile yapılır. İşlem sırasında herhangi bir kesi veya kanama olmayacağı için kişi işlemden sonra günlük hayatına devam edebilir.

İşlem süresi ortalama 10 dakika sürmektedir.